Sunday 23 October 2011

Kus kohast tuleb siis ikkagi nimi Armuluna?!

Kohe valgustan! :)
Nimelt kaugel armsal nõukaajal, mil möödus minu lapsepõlv kui päevad olid pikemad ja muru rohelisem ja jäätis magusam ja vaadikali maailma parim jook. Kui tänavatelt sai automaadist kopikate eest gaseeritud vett. Kui värviline traat oli popp teema ja nätsupatjades oli moos :D Kui Põltsamaa marmelaadi tuub oli mõnus maius ja eriti vahva oli seda pigistada teeküpsiste peale :P Kui linnasaunad olid au sees ja rahvarohked kohad, kus ennem sisenemist ostsime emaga alati Buratino limonaadi ja käisime suurel kaalul. Kui koogel-moogelit süües ei kartnud keegi salmonellat saada ja isetehtud kukekommid maitsesid ülihääd :) Kui telefon oli haruldus ja uudiste ja tervituste vahetamine käis tuvipostiga saadetud kaartide ja kirjade teel. Ja samuti oli väga teemaks saata usinalt telegramme! Ja just TELEGRAMMI teema juurde tahtsingi ma jõuda :D
Nimelt sain ma oma 1 aasta sünnipäevaks telegrammi oma Tallinnas elavalt sugulaselt. Ja see nägi välja järgmine...
"PALJU OENNE TERVIST ARMULUNALE..."

Siin fotol on siis see vahva kaardike ja mänguasjad minu lapsepõlvest :) 

Kuidagi naljakal kombel oli minu nime kuuldud telefoni teel ikka väga-väga valesti ja nii oligi paberile jõudnud Irmeli asemel Armuluna!!! :D 
Aga igatahes olen hetkel tõega tänulik sellele tundmatule inimesele, kes sellise vahva nime mulle minu 1-seks sünnipäevaks kinkis ;) See nimi saab detsembris juba 30 aastaseks! Vahva! :)

No comments:

Post a Comment