Thursday 28 July 2011

Õhulised muffinid pepperoni ja juustuga

Need imemaitsvad õhulised muffinid on kujunenud minu kodus ja külaliste seas tõsiseks hitiks! :) Nende maitse on lihtsalt võrratu!!! :P 
Selle retsepti põhjal tuleb 1 pannitäis ehk 12 muhvinit, mina teen tavaliselt 2 panniga, sel juhul panen kõiki koostisaineid topelt.


Vaja läheb:
100g võid
sidrunipipart ja soola vastavalt maitsele
2 muna
1dl hapukoort või kreeka naturaalset 10%list jogurtit (mina eelistan viimast)
3sl light majoneesi (Felix 3%-line)
2dl jahu (pool nisujahu, pool durumnisu)
1,5tl küpsetuspulbrit
tükeldatud pepperoni täissuitsuvorsti või tavalist täissuitsuvorsti (mina kasutan Oskari E-vaba)
riivitud juustu vastavalt soovile 
Mina tavaliselt vorstiga ei koonerda ja mõnikord panen riivjuustule lisaks ka riivitud porgandit :)


Peale raputamiseks soovi korral:
riivitud parmesani


Sulata või, lisa sidrunipipar ja sool ning lase jahtuda. Klopi juurde munad, hapukoor/kreeka jogurt ja majonees. Lisa juurde omavahel segatud kuivained ja tükeldatud pepperoni/täissuitsuvorst ning riivjuust/porgand.
Määri muffinipann törtsu või/õliga (hoiab paberid paigal kui tainast paned) ja aseta paberist muffinivormid. Juhul kui on silikonist vormid ei pea midagi määrima. Aseta taigen vormidesse. Riivi soovi korral peale natuke parmesani ning küpseta 200 kraadi juures ca 15 minutit. Naudi! ;)





No comments:

Post a Comment