Friday 12 December 2014

1980 aasta...minu aasta...

Täna 34 aastat tagasi oli samuti reede ja 12, aga selle vahega, et õues sadas ilusat laia lund ja Tallinna kesklinnas väikeses Sakala tn haiglas hommikul kl 8:15 sündis üks tirts, kelle nimeks sai Irmeli ;) Mind aitas siia ilma ämmaemand Loreida, keda kiidetakse siiani taevani. Ilma tema abita poleks mind ilmselt hetkel siin... Viimaks sündides olin ma olnud üleni valge korraga kaetud ja siis arstid ütlesid, et olen õnnesärgis sündinud. Esiteks, et üldse peale raskeid katsumusi ja valearvestusi elusalt ja tervelt sündisin ja, et mul selline nö "särk" ka seljas oli :D Uurisin selle kohta, et kui pärast vete äratulekut jäävad lootekestad last ümbritsema paistabki see nagu särk ja siis öeldaksegi, et õnnesärgis sündinud :) Nojah kes teab, igatahes maailm oli minu võrra kohe palju rikkam paik :D Ema ütles, et tulin koos lumega. Ennem seda oli olnud paljas maa.


Mina oma võrevoodis. See rätik mu päises on mul endiselt alles ja väga ilusate värvidega :)

1980 oli üldse üks omapärane aasta!

Toimusid suveolümpiamängud Moskvas. Purjeregatt leidis aset Tallinnas Pirital.

Olümpia maskotiks olid Miška ja purjeregati maskotiks Vigri. Need tegelased olid ka mul lapsepõlves olemas.

Ja sellised nägid välja olümpiavõitjad tõstmises :P
Ma arvan, et kui ma oleksin teadnud, et sellised mehed siin maailmas mind ees ootavad, poleks ma julgenud oma nina välja pistagi ema seest :D

6.04.1980 avati Tallinnas "Hotell Olümpia"

Samuti avati 1980 suvel Tallinnas Linnahall

11.07.1980 avati ametlikult Tallinna Teletorn


26.07.1980 abiellusid minu vanemad

1980 oli USA presidendiks Jimmy Carter, kes kaotas 4.nov.1980 valimistel Ronald Reaganile, kellest sai seejärel uus president.  

NSVL-du liidrina hullutas maailma oma kulmudega sel ajal Leonid Brežnev

2.12.1980 suri minu vana-vanaisa Jüri

Paar päeva ennem minu sündi 8.12.1980 mõrvati John Lennon

9.12.1980 sündis minu tulevane sõbranna Triin :) Lill ja kallid talle! ;)

Minu sündimise päeval 12.detsembril 1980 oli UK muusikaedetabelites nr1 laul ABBA "Super Trouper" Nojah, mis teed, nalja peab ju saama :)

USA edetabelites oli samal päeval esikohal Kenny Rogers "Lady"
No, mis sa ütled kohe eks, naised langesid kindlasti nagu loogu :D

Õnneks möllas sel ajal edetabelites ka minu suur lemmik Queen


Vaid 3 päeva peale minu sündi 15.12.1980 suri minu vanaema Milvi

15.12.1980 polnud mul veel aimugi, et täpselt 2 kuu pärast 15.02.1981 sünnib siia ilma veel üks vahva plikatirts, kel nimeks saab Tiiu ja kellest saab minu pikaaegseim sõbranna ;) Tema oli siis alles kõhubeebi ja kasvatas omale lokke :D Soojad kallid tallegi!

Oli kirju ja sündmusterohke aasta! Minu sünniaasta...

Ma olen tänulik, et ma siia ilma sündisin!
Mina september 2014 oma laste sünnipäeval :)

No comments:

Post a Comment